Dva mjeseca nastave su iza nas.
Poznato je da je svaka vrsta pedagoškog rada satkana iz etičkih, moralnih i humanističkih principa, ciljeva i pravila. Za menadžment i nastavno osoblje škole svaki segment je jednako važan i jednaku pažnju zahtijeva u svakom dijelu odgojno-obrazovnog procesa i cjelokupnog rada škole kao ustanove.
U cilju što bolje i funkcionalnije organizacije nastavnog procesa, stvaranja pozitivnog okruženja odrastanja učenika, te razvoja vještina i kritičkog mišljenja, širenja akademskoga znanja, navika zajedničkoga života, poticanja želje za pozitivnim promjenama u vlastitom životu i zajednici, jučer je upriličen zajednički rad učenika škole i profesorice Mirzete Hadžić-Suljkić uz asistenciju razrednice Amile Beširović, s posebnim osvrtom na odgojnu komponentu.
Uz iscrpnu raspravu o porodičnim vrijednostima i vrijednostima u ponašanju poseban naglasak bio je društvene prirode: poučavanje učenika da budu dijelom grupe, grupna samodisciplina, odgovornost i samoodgovornost.
Pozitivan stav – naša najveća imovina u životu, odgovornost i samoodgovornost doprinose izgradnju učeničkog samopoštovanja i samopouzdanja koje je vitalno za rast i razvoj svake osobe.
Osobe koje su stabilne i imaju samopouzdanje imaju manje šanse da u životu zapadnu u poteškoće, zaključak je današnje diskusije.Hvala učenicima, prof.dr Mirzeti Hadžić – Suljkić i prof. Amili Beširović.#savremenoumjetnickaskola#SkolaKreativneSamospoznajewww.sus.edu.ba