UČENICI
Načini školovanja
Učenici škole mogu imati status:
- učenika redovnog obrazovanja,
- učenika paralelnog obrazovanja,
- polaznika škole i lica koje se stručno usavršava, stručno osposobljava i dopunski obrazuje.
Učenici redovnog obrazovanja u školi su učenici koji su prethodno završili osnovnu školu, koji u trenutku upisa nisu stariji od 17 godina i koji su Savremeno-umjetničku školu odabrali kao izbor za redovno srednjoškolsko obrazovanje.
Učenici paralelnog obrazovanja u Savremeno-umjetničkoj školi taj status postižu upisujući paralelno i neko drugo zanimanje (smjer) u drugoj srednjoj školi u statusu redovnog učenika, pri čemu u Savremeno-umjetničkoj školi imaju status učenika paralelnog obrazovanja. Učenik paralelnog obrazovanja je u obavezi pohađanja stručno-umjetničkih predmeta u Savremeno-umjetničkoj školi, dok općeobrazovne predmete učenik ima pravo birati u kojoj srednjoj školi želi pohađati nastavu iz istih.
Polaznik škole je lice koje je u trenutku upisa starije od 18 godina i koje se, pohađanjem nastave za odrasle ili polaganjem ispita, osposobljava za drugo zanimanja i zvanje, polažući razliku predmeta u odnosu na nastavni plan i program po kojem se prethodno obrazovao ili se stručno usavršava, stručno osposobljava i dopunski obrazuje.
Učenici svih statusa imaju pravo i obavezu da izvršavaju obaveze iz ugovora o školovanju, školske obaveze i odgovornosti u skladu sa Zakonom te da se ponašaju u skladu sa školskim propisima, odgovorno odnose prema imovini škole, drugim učenicima, nastavnicima, saradnicima, radnicima škole, partnerima i roditeljima.
Odgojno-obrazovni rad u školi ostvaruje se na osnovu nastavnih planova i programa kreiranih od strane Osnivača i odobrenih od strane Pedagoškog zavoda Tuzlanskog kantona i Ministarstva obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona. Nastavni planovi i programi koncipirani su kao odnos općeobrazovnih i stručno-umjetničkih predmeta.
Odgojno – obrazovni rad u školi realizuje se kroz:
- redovnu teorijsku i stručno-umjetničku nastavu,
- dopunsku nastavu,
- dodatnu nastavu,
- pripremnu nastavu,
- instruktivno-konsultativnu nastavu,
- terensku i praktičnu nastavu,
- fakultativnu nastavu,
- kursnu nastavu,
- vannastavne aktivnosti,
- druge oblike obrazovno-odgojnog rada.