Slide 1

Načini školovanja

STATUS I ODGOJNO-OBRAZOVNI RAD
Srednje „Savremeno-umjetničke škole” Tuzla

Status učenika

U toku školovanja unutar Savremeno-umjetničke škole

Učenici redovnog obrazovanja.

Učenici paralelnog obrazovanja.

Polaznika škole i lica koje se stručno usavršava, stručno osposobljava i dopunski obrazuje.

Učenici redovnog obrazovanja

  • U školi su učenici koji su prethodno završili osnovnu školu, koji u trenutku upisa nisu stariji od 17 godina i koji su Savremeno-umjetničku školu odabrali kao izbor za redovno srednjoškolsko obrazovanje.

Učenici paralelnog obrazovanja

  • U Savremeno-umjetničkoj školi taj status postižu upisujući paralelno i neko drugo zanimanje (smjer) u drugoj srednjoj školi u statusu redovnog učenika, pri čemu u Savremeno-umjetničkoj školi imaju status učenika paralelnog obrazovanja.
  • Učenik paralelnog obrazovanja je u obavezi pohađanja stručno-umjetničkih predmeta u Savremeno-umjetničkoj školi, dok općeobrazovne predmete učenik ima pravo birati u kojoj srednjoj školi želi pohađati nastavu iz istih.

Polaznik škole

  • Polaznik je lice koje je u trenutku upisa starije od 18 godina i koje se, pohađanjem nastave za odrasle ili polaganjem ispita, osposobljava za drugo zanimanja i zvanje, polažući razliku predmeta u odnosu na nastavni plan i program po kojem se prethodno obrazovao ili se stručno usavršava, stručno osposobljava i dopunski obrazuje.
  • Učenici svih statusa imaju pravo i obavezu da izvršavaju obaveze iz ugovora o školovanju, školske obaveze i odgovornosti u skladu sa Zakonom te da se ponašaju u skladu sa školskim propisima, odgovorno odnose prema imovini škole, drugim učenicima, nastavnicima, saradnicima, radnicima škole, partnerima i roditeljima.
  • Odgojno-obrazovni rad u školi ostvaruje se na osnovu nastavnih planova i programa kreiranih od strane Osnivača i odobrenih od strane Pedagoškog zavoda Tuzlanskog kantona i Ministarstva obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona. Nastavni planovi i programi koncipirani su kao odnos općeobrazovnih i stručno-umjetničkih predmeta.

Odgojno-obrazovni rad

Realizacija u školi putem:

  • Redovne teorijske i stručno-umjetničke nastave
  • Dopunske nastave
  • Dodatne nastave
  • Pripremne nastave
  • Instruktivno-konsultativne nastave
  • Terenske i praktične nastave
  • Fakultativne nastave
  • Kursne nastave
  • Vannastavnih aktivnosti
  • Drugih oblika obrazovno-odgojnog rada

Škola kreativne (samo)spoznaje!

© 2024 MSSUŠ Tuzla. Sva prava zadržana.

Škola kreativne (samo)spoznaje!

© 2024 MSSUŠ Tuzla. Sva prava zadržana.