O NAMA
Misija i vizija

Privatna ustanova Mješovita srednja „Savremeno-umjetnička škola“ Tuzla
Misija: Inovativni i savremeni pristup obrazovanju i odgoju kroz kreativnu dramsku pedagogiju i metode primijenjenog pozorišta i drame
Vizija: Škola kreativne (samo)spoznaje.
Odgoj i obrazovanje djece i mladih u XXI stoljeću, vremenu tehnoloških i informacionih dostignuća, predstavlja jedan od najzahtjevnijih zadataka, ali i izazova savremenog doba, kako za djecu i mlade, tako i za roditelje, odgajatelje, nastavno osoblje, institucije, ustanove i sisteme obrazovanja i nauke. Generacije djece i mladih zajedno s roditeljima svakodnevno tragaju za novim i savremenim načinima odgoja i obrazovanja koje će djeci i mladima istovremeno zaokupiti tijelo i um te u konačnici stvoriti pojedinca odgovornog kako za sebe, tako i za svoju društvenu zajednicu.
Upravo u namjeri da se na tržištu Bosne i Hercegovine ponudi jedan inovativan sistem obrazovanja djece i mladih, a na osnovu šesnaestogodišnjeg iskustva u primjeni dramskog odgoja kroz programe Udruženja „Pozorište mladih Tuzle“ i Udruženja „Mladi Tuzle“ Tuzla, odlučeno je da se osnuje Privatna ustanova Mješovita srednja „Savremeno-umjetnička škola“ Tuzla. Osnivači nastoje da osnivanjem škole doprinesu poboljšanju kvalitete obrazovanja djece i mladih u Bosni i Hercegovini kroz primjenu savremenih metoda učenja i praktikovanje specifičnih modela kreativne dramske pedagogije.
Koncept rada škole počiva na savremenom i originalnom pristupu kroz primjenu kreativne dramske pedagogije radeći, prije svega, na jačanju kapaciteta učenja i razvijanju kompetencija i snaga učenika. Namjera je prevazići nedostatke tradicionalnih načina obrazovanja i učenja te osposobiti učenike da, vještine stečene u ovakvom modelu obrazovanja, funkcionalno koriste u različitim životnim situacijama i svim daljim nivoima obrazovanja.
Bogat i sadržajan nastavni plan i program, autorsko djelo osnivača, kreiran je na osnovu rezultata dugogodišnjeg slušanja potreba djece i mladih, učenike osposobljava i podučava komunikacijskim vještinama, kulturi javnog nastupa, doprinosi socijalizaciji, kognitivnom i emocionalnom razvoju ličnosti, podučava projekt menadžmentu, introspekciji, kritičkom razmišljanju, imaginaciji, prihvatanju, fleksibilnosti, odgovornosti, samokontroli, samodisciplini, samosvjesnosti, estetskim vrijednostima, tjelesnom i umnom razvoju, motivaciji, povjerenju, timskom radu, slobodi izražavanja emocija, socijalnoj svjesnosti društvene zajednice, kreativnom rješavanju problema, poštivanju obaveza, radnim navikama, odgovornosti, poštivanju pravila, razvijanju omladinskog aktivizma, poduzetništva i snalaženju u različitim životnim situacijama. Na ovaj način učenik se zapravo osposobljava za funkcionalno snalaženje u društvenoj zajednici XXI stoljeća bez obzira na dalje nivoe obrazovanja i usmjerenja.

Ciljevi i načini rada Škole usklađeni su sa općim ciljevima obrazovanja i odgoja iz Zakona o srednjem obrazovanju i odgoju Tuzlanskog kantona, a odnose se na intelektualni, emocionalni, socijalni, moralni i tjelesni razvoj svakog učenika kroz:
- stjecanje kvalitetnih znanja, informacija, vještina i stavova koji su neophodni za lično ostvarenje i razvoj te aktivno uključivanje u društvenu zajednicu,
- razvoj kreativnosti, inovacije, motivacije za učenje i obrazovanje, samoinicijative, sistema pozitivnih životnih vrijednosti, ličnog i nacionalnog identiteta, komunikacijskih vještina,
- razvoj svijesti o važnosti sopstvenog zdravlja i bezbjednosti, kao i o zaštiti životne sredine,
- razvoj sposobnosti analiziranja, primjene i saopćavanja informacija i saznanja,
- osposobljavanje za kreativno rješavanje problema, povezivanje i primjenu znanja,
- stvaranje stručnih kompetencija, u skladu sa zahtjevima zanimanja, potrebama tržišta rada, razvojem savremene nauke, ekonomije, tehnike i tehnologije,
- osposobljavanje za donošenje odluka o izboru daljeg obrazovanja i zanimanja,
- razvoj solidarnosti, saradnje sa drugima i sposobnosti za timski rad,
- razvijanje sposobnosti za ulogu odgovornog građanina, za život u demokratski uređenom i humanom društvu zasnovanom na poštovanju ljudskih i građanskih prava, prava na različitost i brizi za druge, kroz kreiranje i učešće u programima prekogranične saradnje,
- poštovanje rasne, nacionalne, kulturne, jezičke, vjerske, rodne, spolne i uzrasne ravnopravnosti, tolerancije i uvažavanje različitosti,
- razvijanje pedagoških kompetencija XXI stoljeća.
Principi djelovanja svih djelatnika škole su
Poštivanje ljudskih prava i osnovnih sloboda,
Otvorenost, iskrenost, uvažavanje, tolerancija, prihvatanje,
Realnost, ekonomičnost, fleksibilnost, ravnopravnost,
Aktuelnost, inovacija, konstantno učenje i napredovanje,
Preciznost raspodjele prava, obaveza, odgovornosti,
Jasna definisanost ciljeva, zadataka, aktivnosti, ciljnih rezultata,
Slušanje, komunikacija, informisanost.